جيگر بابا....نفس مامان

بافتني

1390/11/4 8:57
نویسنده : ساناز
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام موش موشكم..فرشته..خوبي قربونت بشم....ماچ

داري چيكار ميكني......ميدوني امروز امروز چقدر ارزوي داشتنتو ميكردم؟

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

خيلي دلم گرفته كاش پيشم بودي .افسوس...تو اين دل كوچولو...... از خدا بخواه تا زود زود بزارتت تو دلم.....

خيلي دوست دارم.....

راستي جيگر طلاي ساناز...اومدم بگم واست يه شنل سفيد خوشكل هم بافتم كه تو زمستون بپوشي سردت نشه.خجالت..ولي هنوز تموم نشده كه نشونت بدم بايد بر كاموا بگيرم تكميلش

كنم..

niniweblog.com

...بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس دوسسسسسسسسسسسسسسسسسست دارم.... تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com .ماچ  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

dp
1 بهمن 90 18:18
سلام به شما دوست عزيز....از اينكه نظرتونو واسم گذاشتيد ممنونم....وارزوي بهترين هارو واستون دارم